Avatar billede rlj Nybegynder
16. juli 2006 - 21:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

skabelon til vagtplan

Hej Eksperter
jeg skal have udarbejdet en vagtplan som jeg vil lave i excel. Har i en god skabelon eller ved hvordan jeg kan få/lave sådan en.

Planen skal indeholde ugedage med angivelse af dato og klokkeslet, og mulighed for at tilknytte forskellige gøremål til 4-5 medarbejdere.

Har I ideer eller skabelon jeg kan bruge?
/RLJ
Avatar billede jskp Nybegynder
16. juli 2006 - 22:03 #1
Hej RLJ

Det er godt nok ikke Excel, men der findes en række ad-ins til Word som hedde Bedre Word, her er også en vagtplan.

MVH JSKP
Avatar billede rlj Nybegynder
18. oktober 2006 - 13:37 #2
lukker og slukker for svaret. Er du blevet snydt for point, så sig til.
Avatar billede Houlind Nybegynder
17. maj 2010 - 19:34 #3
Ellers kunne du også prøve www.BusyBeeManager.com. Det er ret generisk til vagtplanlægning og der er endda en gratis udgave. Tante T på Vesterbro bruger det f.eks.

Det bygger meget på, at man har nogle bemandingsbehov, der går igen fra uge til uge. De ansatte har så et antal ugentlige timer, som man har aftalt og derudover kan de indberette, hvornår de kan arbejde. Systemet kan derefter matche de ting op i en vagtplan. Det går ret hurtigt og der er video-instruktioner.

Hvis man kører med rulleplan, så kan man gemme X antal ugeskemaer som skabeloner og så lægge dem efter hinanden.

Eneste minus er, at det er på engelsk.

Mvh.

Rasmus
Avatar billede rlj Nybegynder
18. maj 2010 - 00:22 #4
Wauu, Rasmus

Et svar på et spørgsmål som er 3½ år gammelt. Det er sgu lang research du har gjort på det. Men tak for indsatsen, det er ikke rigtig længere aktuelt, men den side du henviser til ser da smart ud. :-)

/RLJ
Avatar billede TorbenVeise Nybegynder
18. maj 2010 - 02:02 #5
han kom jo lige forbi din tråd *GGG*
Avatar billede Houlind Nybegynder
18. maj 2010 - 09:05 #6
LOL - det havde jeg ikke lige lagt mærke til :)
Avatar billede Rasmussen9000 Nybegynder
31. maj 2013 - 22:45 #7
Jeg fandt denne her artikel - det virker som et simpelt ark men man har mulighed for at indsætte gøremål på medarbejderne.

http://godvagtplan.dk/vagtplan-i-excel/