Avatar billede zyklone Nybegynder
20. juli 2006 - 10:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sikkerhed på Synology 101g NAS server.

Har nogen i dette forum erfaring med Synology 101g NAS server?
Jeg oplever at min diskstation i ny og næ starter op af sig selv og arbejder på disken i timer uden at nogle af mine maskiner er tændte.
Ved nogen her hvilket sikkerheds niveau der findes i det operativ system (????) der er indbygget.

Kun hvis du ved at du kan bibringe debatten noget bør du svare, tak!
Avatar billede zyklone Nybegynder
02. august 2006 - 09:57 #1
Da der ikke er kommet besvarelser vil lukke spørgsmålet snart.
I bund og grund kunne det stå åbent til nogen kan bidrage med et svar, men af forum etiske grunde lukker jeg hvis der ikke dukker noget op inden 20/8
Avatar billede zyklone Nybegynder
14. august 2006 - 11:41 #2
Løsning fundet.
Jeg har slukket for diskstationen og vil kun tænde den når jeg skal bruge den.
Jeg lukker.