Avatar billede starbotz Praktikant
20. juli 2006 - 15:21 Der er 1 løsning

VISIO: Grid i Windows User Interface

Hej med jer.

Er der nogen af jer som har brugt den stencil i Visio, som hedder "Windows User Interface"? Den findes i den stencil mappe, der hedder "Software".

Hvis I har prøvet den, er der så nogen der kan fortælle mig om det simpelthen ikke er muligt selv at definere hvor mange rækker og kolonner man vil have vist, når man vælger elementet "Grid"?

Jeg har prøvet at redefinere dem, men den færdige grid vil død og pine kun indeholde 5 kolonner (inkl. den grå i venstre side) og 8 rækker (inkl. den grå i toppen).

Håber nogen kan komme med et svar :o)
Avatar billede starbotz Praktikant
31. oktober 2007 - 15:33 #1
Jeg lukker spørgsmålet