Avatar billede juniorklubben Nybegynder
24. juli 2006 - 18:40 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

Driver til Hp Deskjet 350

Hej

Jeg har søgt og søgt efter en driver til hp Deskjet 350, der passer til WinXp, nogle der kan hjælpe??

takker på forhånd
Avatar billede peet49 Nybegynder
24. juli 2006 - 19:06 #2
Du må kunne bruge win2000
Avatar billede tribalroots Nybegynder
24. juli 2006 - 19:06 #3
Ser umiddelbart ud til de kun har lavet til win2000 og nedefter! :-(

http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/DriverDownload.jsp?lang=en&cc=dk&prodNameId=19850&prodSeriesId=25438&prodTypeId=18972&taskId=135&swLang=8

Har fundet nogle threads hvor andre også efterlyser en driver til XP, men ingen har svaret dem, og ifl. en af dem, rekommendere HP at du bruger driveren til win2000.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
25. juli 2006 - 08:28 #4
Det er jo en temmelig gammel printer, der ikke har været i produktion de sidste 4 år.

Og netop de "små" bærbare printere har jo ekstra kort forventet levetid, så derfor har HP næppe fundet det umagen værd, at udvikle en XP driver...

Når det så er sagt, har min WinXP da en driver til DeskJet 350 indbygget. Den er så Microsoft udviklet, men der burde være den samme funktionalitet.

Og endelig - så har jeg tidliger HP´s ord for, at DeskJet 500 driveren er deres "grundlæggende fællesnævnerdriver", så den burde du også kunne installere...
Avatar billede juniorklubben Nybegynder
25. juli 2006 - 13:41 #5
takker til alle, men synes nu ikke peet49 & tribaltoots, skal have ponts fordi jeg har da været derinde mange gang, derfor skrev jeg driver der passer til WinXp. Synes Ole madsen har fortjent dem, da deskjet 500 driveren virker fint

min mening, vil lige hører andre før jeg afslutter
Avatar billede peet49 Nybegynder
25. juli 2006 - 13:54 #6
Du gør selvfølgelig, hvad du selv synes, er rigtigt. Det fremgår dog ikke meget af dit indlæg, at du har været på HP`s
Avatar billede juniorklubben Nybegynder
25. juli 2006 - 21:39 #7
ja okay, men det fremgår at det driver til xp der skal bruges
Avatar billede ole_madsen Ekspert
26. juli 2006 - 09:41 #8
Jeg lægger lige et svar, for en sikkerheds skyld. Hovedsagen for mig er, at problemet blev løst - points er sekundære (mere et klap på skulderen :-)

Du har jo også muligheden for at fordele points til os alle - alle har jo gjort en indsats, og forsøgt at afhjælpe problemet.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
26. juli 2006 - 12:23 #9
Jeg takker for points.
Avatar billede peet49 Nybegynder
26. juli 2006 - 12:27 #10
Jeg ligeså.
Avatar billede tribalroots Nybegynder
26. juli 2006 - 12:45 #11
Taxabong! =)