Avatar billede paaskeland Nybegynder
25. juli 2006 - 18:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Harddisk partionering

Jeg har fået puttet en gammel harddisk i sådan en boks, så jeg nu kan bruge den som en ekstern harddisk. Men harddisken der er kommet i er delt op i to partioner som jeg endelig gerne vil have slået sammen til en. Kan dette lade sige gøre uden at skulle putte den i gammel computer og bruge gode gamle fdisk. Det skal også gerne være en fat32 partion jeg ender med. Nogle der kan hjælpe?
25. juli 2006 - 19:00 #1
Kontrolpanel - Administration - Computteradministration - Diskhåndtering - find din HD i oversigten - HøjreMusseTast - følg guiden...
Avatar billede stiophan Nybegynder
25. juli 2006 - 19:01 #2
smid drevet i computeren og formater den.
Avatar billede paaskeland Nybegynder
18. september 2006 - 17:15 #3
dr1 > Smid et svar og du for points
Avatar billede paaskeland Nybegynder
15. oktober 2006 - 15:04 #4
lukket...!