Avatar billede bamse2000 Nybegynder
26. juli 2006 - 22:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Reference til nuværende kapitel

Hej alle,

Jeg vil gerne i mit sidehoved indsætte en reference til det kapitel, som jeg er I. Dvs. at der i sidehovedet hele tiden vil stå, hvilket kapitel man er i.

Håber at I kan hjælpe?!

På forhånd tak!

mvh
Bamse
Avatar billede rvm Nybegynder
26. juli 2006 - 22:37 #1
Du skal bruge typografier til dine kapitler og så feltet StyleRef i dit sidehovede. Det vil altid refererer til siden overskrift.
Avatar billede rvm Nybegynder
26. juli 2006 - 22:37 #2
Siden = sidens  :-)
Avatar billede bamse2000 Nybegynder
26. juli 2006 - 22:58 #3
Fedt nok, det virker! Tusind tak!
Avatar billede bamse2000 Nybegynder
26. juli 2006 - 23:00 #4
Du skulle vel ikke vide hvordan man formatere ens dokument som en bog? Altså f.eks. med sidetallet i nederst venstre side på bogens venstre side og sidetallet nederst til højre på bogens højre side....

Bare hvis du ved det:)
Avatar billede jkrons Professor
26. juli 2006 - 23:31 #5
Når du vælger Indsæt - Sidetal, kan du under placering vælger Inderst og Yderst. Yderst sætter i venstre side på lige sider og til højre på ulige. Inderst gør det omvendt.
Avatar billede bamse2000 Nybegynder
27. juli 2006 - 00:27 #6
Det må jeg nok sige - havde jeg helt overset. Kan desværre ikke give dig point, men du skal have tusinde tak! :-)

>>Bamse