Avatar billede tiger_dk Mester
29. juli 2006 - 18:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2003 - musik i e-mail, når man åbner dem, men hvordan ?

Hej !

Hvordan indsætter man musik i en e-mail i Outllok 2003, og at det først afspilles når modtager åbner e-mailen ? Altså ikke sådan, når der vedhæftes en sang, og man førsy "downloader" den også afspiller den !

Eller kan det overhovedet lade sig gøre i Outlook 2003, jeg ved at man kan gøre det i Outlook Express !

Svaret bedes helst udybes og beskrives på en let læslig måde !

Hjælp søges !

Hvh
tiger_dk
Avatar billede kandreak Nybegynder
03. august 2006 - 16:00 #1
hej tiger, håber det hjalp med sikkerhedsvinduet. Med hensyn til det her er jeg ikke helt sikker på hvordan man gør da jeg kører office 2007 beta. her kan jeg ikke finde noget om det. kan det være som at sende en talemeddelelse mon?
Avatar billede tiger_dk Mester
05. august 2006 - 23:45 #2
det er når man trykker på Ny postmeddelse og det vindue kommer frem, så trykker man på Indsæt også på billede og derefter på multimedieklip også derefter kan indsætte musikstykker i e-mail, så de åbner automatisk når man modtager mailen ! Men jeg kan ikke rigtig få det til at virke, hvad gør jeg forkert ??
Avatar billede tiger_dk Mester
02. september 2006 - 13:43 #3
læg et svar, så får du point !
Avatar billede tiger_dk Mester
12. september 2006 - 22:16 #4
bare ærligt, du har haft mulighed for at lægge svar, så jeg tager point selv !
Avatar billede tiger_dk Mester
12. september 2006 - 22:16 #5
Avatar billede tiger_dk Mester
18. februar 2007 - 19:18 #6
her er løsning på problemmatikken:

http://office.microsoft.com/da-dk/outlook/HA011182321030.aspx?pid=CH063565631030

meget langt over lukketid !!