Avatar billede rones Nybegynder
01. august 2006 - 17:39 Der er 7 kommentarer

"Et netværkskabel er ikke tilsluttet"

Mister forbindelsen meget ofte til internettet med beskeden: "Et netværkskabel er ikke tilsluttet", hvorefter den bliver ved med at komme frem nederst i højre hjørne indtil forbindelsen er tilbage.

Har trådløst netværk...

Nogen idér?

Tak.
Avatar billede jps6kb Novice
01. august 2006 - 18:20 #1
Det kan være fordi den mister forbindelsen? Er dit accesspoint langt væk?
Hvad ER dit Accesspoint/router?
Avatar billede rones Nybegynder
01. august 2006 - 20:21 #2
Min router (SBG900 Motorola...) står ved siden af min comp.
Avatar billede mcgoat Nybegynder
01. august 2006 - 20:28 #3
den står vel ikke HELT op af skærmen eller tæt på en mobiltelefon eller noget?
Avatar billede rones Nybegynder
02. august 2006 - 10:28 #4
den står omkring en halv meter under skærmen...
Avatar billede rones Nybegynder
02. august 2006 - 13:53 #5
Ingen idér :S ?
Avatar billede rones Nybegynder
02. august 2006 - 17:14 #6
Kan det være computeren? Vi har tilsyneladende ikke problemer med vores bærbar..
Avatar billede nva Praktikant
09. august 2006 - 13:52 #7
Efter hvad jeg har hørt kan det skyldes dit netkort. Prøv et andet fabrikat, da nogen fabrikater ikke spiller ret godt sammen.