Avatar billede macintosse Nybegynder
03. august 2006 - 09:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

hente en flashfil

Når jeg placerer en flashfil i mit html dok. kommer der en stiblet ramme omkring filen når man i IE holder musen over filen, har læst man kan hente den med et javascript så rammen ikke kommer med, hvordan, er der et færdigt script til dette, er javascript analfabet.
Avatar billede barklund Nybegynder
03. august 2006 - 09:11 #1
Brug SWF Object - det er det nemmeste: http://blog.deconcept.com/swfobject/

--
Morten Barklund
Avatar billede roenving Novice
03. august 2006 - 13:03 #2
Måske med det gamle billede-trick:

<tagname ... onfocus="this.blur()">
Avatar billede macintosse Nybegynder
03. august 2006 - 13:03 #3
er det ikke kun ved klik???
Avatar billede barklund Nybegynder
03. august 2006 - 13:23 #4
roenving - det er det modsatte issue - altså at IE kræver at man klikker i flash'en, før den kan aktiveres - og ikke at man ikke vil have, at man kan sætte fokus på den (den skal jo have fokus for at man kan interagere med den).

Det er en ie ting, ms lavede efter at have tabt retsag mod eolas omkring activex-noget med noget :)
Avatar billede macintosse Nybegynder
04. august 2006 - 08:09 #5
barklund, smid lige et svar, det løste problemet ;-)
Avatar billede barklund Nybegynder
04. august 2006 - 09:13 #6
Deal :)
Avatar billede macintosse Nybegynder
04. august 2006 - 09:20 #7
Tak
Avatar billede barklund Nybegynder
04. august 2006 - 09:37 #8
Og tark for points :)