Avatar billede Slettet bruger
07. august 2006 - 19:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

tilføje printer til netwærk

Hej, er det muligt at tilføje en printer til routeren/switchen når der ikke er lan ud gang i printeren?
Avatar billede ravsted-dk Nybegynder
07. august 2006 - 19:54 #1
Du kan få det der hedder Printserver, det er en lille boks man sætter til printeren og så til netværket
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2006 - 19:57 #2
Okey.. kigger på det og giver dig point vis det er noget.
Men har kigget på en printer i elgiganten.
en hp 3 i 1 printer til 400 kr. er det noget ver?, vi skal bare bruger den til lidt dukumenter og lidt billeder..
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2006 - 20:00 #4
ja okey, kan man ikk gøre det billigere? dem jeg lige har set koster omkring 400 og det er hvad printeren koster...
så heller køben en printer til 1000 med lan i.
Avatar billede mr_carpark Nybegynder
08. august 2006 - 20:19 #5
Du kan jo også bare købe en normal printer, sætte den til mainpc'en(den med routeren) og så kan man sagtens printe fra f.eks. en bærbar.. Det har jeg.. Det er meget nemt
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2006 - 22:13 #6
Ja men så skal begge pcer være tændt..
Men vi  har købt en anden hp printer med indbygget netwærk i...