Avatar billede willsonn Nybegynder
12. august 2006 - 20:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvilken sang er det?

Hørte den på en dansk kanal idag ved 10-11 tiden. Enten P3 eller P4, og jeg har tjekket playlister så godt jeg kunne.

Jeg har hørt sangen et par gange før, men den er vist ret ny. Det er en mand, der synger denne lidt "anderledes" sang med elementer af noget lidt ældre musik, bl.a. ved de her meget karakteristiske brud/mellemstykker, hvor der er noget trompetagtigt musik i et up-tempo. Mener disse brud kommer 3-4 gange, hvor sangeren de sidste par gange fløjter med på det her trompet/orkester-agtige musik.

Ved godt det er en dårlig beskrivelse, men mon ikke der er en af jer, der kender nummeret alligevel. Jeg håber :o)
Avatar billede willsonn Nybegynder
12. august 2006 - 20:33 #1
Så fandt jeg sgu alligevel selv ud af det.
Det var Jamie Cullum - Get Your Way
Avatar billede dytti Novice
14. august 2006 - 00:09 #2
skulle jeg lige til at sige ;-)