Avatar billede madshammer Nybegynder
14. august 2006 - 11:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Pro-medlem??

Hvorfor bliver jeg ind i mellem, tilsyneladende, helt uden grund pro-medlem? Det er sket et par gange, og jeg fatter det simpelthen ikke.

Nogen der ved hvorfor?
Avatar billede espersen Novice
14. august 2006 - 11:50 #1
fordi du er endt i top 100 i den forgangne måned (optjente point) - så får du gratis pro-medlemskab !

spm om E er gratis - læg selv et svar og accepter det...
Avatar billede nva Praktikant
14. august 2006 - 11:51 #2
Fordi du har været blandt de 100 mest point-scorende i måneden før.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. august 2006 - 11:51 #3
De måneder hvor du ligger blandt de 100 der tjener flest point, få man gratis pro medlemsskab den flg. måned :)
Avatar billede vejmand Juniormester
14. august 2006 - 11:52 #4
Avatar billede ejvindh Ekspert
14. august 2006 - 11:59 #5
Jeg tror nu snarere det er fordi han/hun har været blandt de 100, der har tjent flest point i den forudgående måned *GH* ;-)
Avatar billede madshammer Nybegynder
14. august 2006 - 12:04 #6
Jeg tror det er fordi jeg er blandt de 100 mest tjenende brugere i sidste måned.

(Ellers) tak! :p