Avatar billede zhristian Nybegynder
14. august 2006 - 17:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Cryptsvc problem

Hej eksperter,

Jeg er ved at få sat min cryptographic service i gang igen ved hjælp af http://www.updatexp.com/cryptographic-service.html, men jeg løber konstant ind i problemer. Da alle andre løsninger ikke virker, er jeg nu nået til følgende løsning:

net start cryptsvc
regsvr32 softpub.dll
regsvr32 wintrust.dll
regsvr32 initpki.dll
regsvr32 dssenh.dll
regsvr32 rsaenh.dll
regsvr32 gpkcsp.dll
regsvr32 sccbase.dll
regsvr32 slbcsp.dll
regsvr32 cryptdlg.dll

Problemet er ved denne løsning, at jeg slet ikke kan få startet cryptsvc, da jeg blot får en besked om, at "The serivce name is invalid". Det vil altså sige, at cryptsvc slet ikke eksisterer på computeren.

Hvad gør jeg?!

På forhånd tak,
Christian
Avatar billede zhristian Nybegynder
14. august 2006 - 18:01 #1
Nu ser det ud til at virke, efter at have fulgt Microsofts anvisninger på denne side, metode 5: http://support.microsoft.com/kb/822798
Avatar billede zhristian Nybegynder
14. august 2006 - 18:24 #2
Problemet har ændret sig, jeg opretter nyt spørgsmål