Avatar billede djalfe Novice
26. august 2006 - 12:10 Der er 1 løsning

(include parent dir) søger en anden måde

hejsa
jeg har knoklet temlig længe med at inkludere asp fil ind i min conf.asp fra mit mit classLab bibliotek, problemet er åbentbart at mit klasse bibliotek ligger i roden, hvor min conf.asp ligger langt inde i min projektmappe.

root
|
--classLab
|
--projects
    |
    -- inc
    |  |
    |  -- conf.asp
    --default.asp

Nu har jeg så læst mig til at man skal acktivere Parent Paths i IIS, men desværre har jeg ikke adgang til web-serveren.

Kilde: http://www.4guysfromrolla.com/aspscripts/printpage.asp?ref=/webtech/080199-1.shtml

Findes der andre måder at inkludere ens asp/inc dokumenter, faldt over noget server.execute() men fattede ikke så meget af det. Hvad med global.asa kan man bruge den til at definere ens rodmapper??
Avatar billede djalfe Novice
17. september 2006 - 00:47 #1
Lukker