Avatar billede hbank Nybegynder
29. august 2006 - 20:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Dialogbox ved klik på link

Hej

Jeg har brug for en måde hvorpå brugeren får en dialogbox når han klikker på et link på siden.

Det jeg helt præcist ønsker er en slags "Er du sikker JA/NEJ?" advarsel og kun hvis man trykker JA, åbnes linket.

Kan det evt. laves ved en layer? - således man kunne holde sit layout???

Mvh
Henrik Bank
Avatar billede nielle Nybegynder
29. august 2006 - 20:53 #1
Noget i denne stil?

<a href="http://www.eksperten.dk/spm/729193" onClick="return confirm('Er du sikker?')">Eksperten</a>
Avatar billede nielle Nybegynder
11. september 2006 - 21:43 #2
Hvad med noget respons?
Avatar billede hbank Nybegynder
12. september 2006 - 08:11 #3
Sorry... Har gået og ventet på om der fandtes et svar med brug af layers.

Men din løsning holder - så tusind tak

/Henrik
Avatar billede roenving Novice
12. september 2006 - 15:26 #4
Det kan også laves med en layer, men ovenstående fylder en tiendedel linje, alle andre muligheder vil fylde både som html og javascript ...
Avatar billede hbank Nybegynder
12. september 2006 - 16:16 #5
Korrekt. Det er en nem løsning.

Jeg er ny i dette forum - hvordan tildeler jeg point?
Avatar billede roenving Novice
12. september 2006 - 16:47 #6
Bed nielle lægge et svar, når han har gjort det, markerer du hans navn i boksen til venstre og trykker på Accepter !-)
Avatar billede nielle Nybegynder
12. september 2006 - 16:54 #7
Svar :^)