Avatar billede jokn Nybegynder
30. august 2006 - 19:22 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Bluetooth-mobil som headset til Skype?

Kære eksperter ;)

Jeg fik en, for mig, virkelig brugbar idé. Jeg har bluetooth på min mobil og på min computer og vil utrolig gerne kunne bruge min mobil som headset til skype. Der er noget der hedder voice-gateway som jeg har connected til (bluetooth software), og jeg har valgt Bluetooth Audio Device som ud og indgang i skypeindstillingerne, men det lader ikke til at virke. Hvordan gør jeg dette? Jeg har brugt min mobil med Floats Mobile Agent på pc'en som kunne fange min mobil mikrofon og lyd-signal via bluetooth så jeg kunne snakke med folk gennem min computer som igen var connected til mobilen. Super smart, men kan man ikke også i skype?

110 point da jeg ønsker hurtigt svar som virker! ;)
På forhånd tak!
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
31. august 2006 - 08:30 #1
Prøv først at starte Skype op efter at du har connected mobilen. Jeg ved dog ikke om det du vil, overhovedet kan lade sig gøre! Problemet ligger dog sikkert i hvordan du overhovedet aktiverer (åbner) mikrofonen. FMA går jo ind og styrer mobilen, det gør Skype ikke. Måske kan mic'en aktiveres via FMA!
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
31. august 2006 - 08:33 #2
Prøv at se her: http://www.epyxmobile.com/
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
21. september 2006 - 21:36 #3
Hvad fandt du ud af?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
30. september 2006 - 19:42 #4
???
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
15. oktober 2006 - 19:31 #5
????
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
03. november 2006 - 22:11 #6
jokn: Lidt respons.
Avatar billede jokn Nybegynder
13. november 2006 - 20:39 #7
Hov, ja undskyld.. Har ikke fået det til at virke. Har skiftet mobil til k610i. Jeg tror problemet ligger i at telefonen mangler bluetooth profilen A2DP, men er ikke sikker. Mon det er muligt at finde en install et sted? Den nye k800i har den installeret ved jeg. Men om det så vil virke, ved jeg ikke.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
22. november 2006 - 10:58 #8
Ok. Skal vi lukke?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
12. marts 2007 - 08:26 #9
?
Avatar billede jokn Nybegynder
25. april 2007 - 13:08 #10
ja, svar
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
25. april 2007 - 16:22 #11
Behold selv pointene. Jeg gav dig ikke den hjælp du manglede.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
29. juni 2007 - 09:21 #12
Lukker du?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
22. august 2007 - 19:21 #13
??
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
27. august 2007 - 03:13 #14
jokn: Ved du hvordan du lukker et spørgsmål?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
16. september 2007 - 12:09 #15
?