Avatar billede medusa Nybegynder
01. september 2006 - 14:45 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Tid på åbning af database

Vi skal undersøge vores responstider på div databaser. Min første tanke var at lægge noget script ind (eks Timer()) som så kunne taget tid på hvor hurtig/langsom en database er at åbne, men da man jo kun har PostOpen hjælper det jo ikke så meget. Vi bruger notes 6.5.
Er der nogen som har et godt forslag ?
Avatar billede cdelicht Nybegynder
01. september 2006 - 16:08 #1
Jeg formoder du er interesserede i hvor lang tid det tager fra du klikker på ikonet på workspace til du kan arbejde i databasen når du siger "åbne".
Oftest er det enkelte design elementer der sinker, f.eks. et frameset eller et view.
Jeg kanikke lige huske rækkefølgen de forskellige design elementer loades, men du kan lægge en print linie ind i de forskellige design elementer der indgår indledningsvis og se række følgen. Dernæst kan du leg lidt med en "global" timer som det først design element starter og det sidste slukker for.
Avatar billede medusa Nybegynder
04. september 2006 - 14:17 #2
Ja det viser jo bare hvor træt jeg var da i fredags. Den simpleste løsning er jo oftest den bedste. Takker.