Avatar billede pallas Nybegynder
02. september 2006 - 19:48 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Blue tooth

Hvis man har blue tooth på computer og på mobil - kan man så aflæste de sms der bliver afsendt på mobilen - på sin computer ???
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. september 2006 - 19:58 #1
Ja og skriv dem på pc og sende via bluetooth :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. september 2006 - 20:00 #2
øøøh... nu var jeg vist lidt for hurtig...

Ved faktisk ikke om man kan læse afsendte sms´er på mobilen...
Avatar billede pallas Nybegynder
02. september 2006 - 20:04 #3
Okay men spørgsmålet er: kan man aflæste smserne på computeren -  hvis de er afsendt fra mobilen eller til mobilen  ;-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. september 2006 - 20:09 #4
Jeg mener at Nokias pc suite kan lave backup af sms, så jo jeg vil faktisk mene at det er en mulighed ;)
Avatar billede pallas Nybegynder
02. september 2006 - 20:15 #5
Okay tak john - smid et svar :-)
Avatar billede niels_hansen Praktikant
02. september 2006 - 21:35 #6
pc suite kan ja, men oxygen phone manager er meget bedre til det, og til alt andet faktisk
Avatar billede doggy82 Praktikant
02. september 2006 - 22:26 #7
Prøv http://fma.sourceforge.net/
Kan mange seje ting.
Avatar billede yxos Nybegynder
03. september 2006 - 11:57 #8
Hvis du har en sony eriksson, så brug denne. Den er simpel, virker med både IR og BlueTooth, og den er gratis!

http://www.fjsoft.at/download.php?id=1
Linket downloader programmet direkte til fx. desktop. Herfra kan det så køres og installeres.
Avatar billede yxos Nybegynder
03. september 2006 - 11:59 #9
Programmet hedder MyPhoneExplorer. Når man bruger det på sin pc, og mobilen er connectet via BlueTooth / IR, så kan man sende/modtage sms'er via pc'en; Man kan redigere sine adresser og telefonnumre; og man kan sågar telefonere hvis pc'en har et højttaæere/mic eller headset. Telefoni dog kun via BlueTooth; ikke IR.
Et ganske smart lille program.
Avatar billede yxos Nybegynder
03. september 2006 - 12:02 #10
Det smarte er, at man kan have mobilen liggende i sin lomme, mens man skriver sms'er. Det er jo noget nemmere at skrive på pc'ens tastatur, end via mobilens tastatur, selv med ordbog på.
De sms'er der sendes, sendes fra mobilen, modtageren kan ikke se forskel.
Programmet er faktisk blot en fjernstyring af mobilen, via BlueTooth / IR.
Avatar billede pallas Nybegynder
05. september 2006 - 08:07 #11
Tak skal i have. Dem som ønsker points lægger lige et svar :)
Avatar billede yxos Nybegynder
05. september 2006 - 10:54 #12
jeg vover at lægge et svar :-)