Avatar billede hmi Nybegynder
04. september 2006 - 16:40 Der er 5 kommentarer

hvordan downloader jeg en fil?

Hey!

Sidder og skal downloade en lille fil. Men det kan jeg ikke da administratoren har sat et eller andet på så jeg ikke kan. Er der ikke en måde jeg kan "snydde" dette på?

Når jeg prøver at downloade en fil, bliver jeg sendt videre til dette link: http://10.102.1.11/ProgressMessages?proxy=10.102.1.11&action=setup&index=11&id=34321602

Hvorefter den så kommer med en ERROR!

Der burde da være en måde at komme uden om dette på?

Mvh
Avatar billede niels_hansen Praktikant
04. september 2006 - 16:56 #1
hvad er det oprindelig link ?
Avatar billede miqe Nybegynder
04. september 2006 - 17:59 #3
10.102.1.11 er en LAN adresse.
Der må være en fejl på serveren, så den linker til en lokal ip i stedet for global.
Du får med andre ord ikke fat i serveren på dét link, der starter med 10.102...

Det er dog lige lykkedes mig at hente den ned fra linket, så det skulle være ordnet nu, på det link der starter med s4.travis...
Avatar billede miqe Nybegynder
15. november 2006 - 21:33 #4
Hej hmi!
Har du fået løst dit problem?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
08. december 2006 - 07:41 #5
brug for mere hjælp ?