Avatar billede darth-domino Nybegynder
04. september 2006 - 20:56 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Bærbar søges

Jeg søger en bærbar computer.

Den må max koste 7000 DKK!

Man skal bruge den til:
Trådløst netværk til Surfe, Emails
Arbejde med Excel, Word osv
Spille nyere spil så som C&C Generals, 3D Action og Strategi.

Der skal være DvD Brænder i og gerne 1GB Hukkommelse.

Den skal være 100% ny, og gerne med afhentningsservice.

Jeg har haft kigget lidt på Dell men søger andre gode ideer????
Avatar billede drgonzo Praktikant
04. september 2006 - 22:04 #2
Det var nogen høje krav til den pris..

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=180929 denne er nok det bedste til under 7000kr. DVD brænder, trådløs net, selvstændigt gfx kort af en nyere type så den kan køre spil, dog ikke med max settings i de nyeste spil
Avatar billede darth-domino Nybegynder
05. september 2006 - 07:30 #3
Nej, den behøver heller ikke kører MAX settings men jeg VED at min kammerat gerne vil spille spil som Civ 5 (eller hvad den nyeste nu hedder), C&C Genereals og andre strategi spil...
Avatar billede drgonzo Praktikant
05. september 2006 - 08:08 #4
så burde den jeg foreslår jo finno til dit behov
Avatar billede darth-domino Nybegynder
05. september 2006 - 09:01 #5
Ok, bare lige for at høre. Hvormeget RAM har grafikkortet?
Avatar billede drgonzo Praktikant
05. september 2006 - 09:13 #6
kortet har 128mb selvstændige ram og kan så tage af system rammene og komme op på 512mb, det kan man sikkert selv indstille
Avatar billede espersen Novice
05. september 2006 - 09:23 #7
Læs vores køberguide på http://www.laptopworld.dk/index.php?id=22
hertil skal det bemærkes at nye CPUere er på vej i maskinerne ; den nye Core2 Duo-cpu, som bestemt er pengene værd!

Anmeldelser kan du se masser af på http://www.laptopworld.dk/index.php?id=44

der er flere gode modeller i meget forskellige prislejer og konfigurationer.
Avatar billede darth-domino Nybegynder
05. september 2006 - 10:17 #8
ok tak tak

Ligger i lige et svar?
Avatar billede drgonzo Praktikant
05. september 2006 - 10:20 #9
Boing :)
Avatar billede drgonzo Praktikant
05. september 2006 - 10:43 #10
hov, nu fik jeg alle points, var det meningen? Hvis ikke så sig lige til hvor mange jeg skal ligge, så ligger jeg point til espersen
Avatar billede darth-domino Nybegynder
05. september 2006 - 10:51 #11
Hmm... nej han skulle nok have haft en 10-15% af dem...
Avatar billede drgonzo Praktikant
05. september 2006 - 11:28 #12
Avatar billede espersen Novice
05. september 2006 - 20:06 #13
;o) - takker

spørg endelig hvis der er mere