Avatar billede darth-domino Nybegynder
05. september 2006 - 11:03 Der er 7 kommentarer

Indsæt Video på hjemmeside

Vi har i vores firma en WMV.

Den vil vi gerne have steamet fra vores hjemmeside - hvordan gør vi det?
Avatar billede per-olof Nybegynder
05. september 2006 - 11:25 #1
Skal du streame er du nødt til at ha windows streaming server /Flash medie server eller lignande. Kigge på http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/howto/articles/webserver.aspx.
Hvis ikke videon er før stor sæt kun ind
<body>
<embed src="dinwmvvideo.wmv" width="???" height="???"></embed>
</body>
Avatar billede per-olof Nybegynder
05. september 2006 - 11:28 #2
Windows Media Server var det
Avatar billede darth-domino Nybegynder
05. september 2006 - 11:49 #3
Hmmm... det VED jeg at vi ikke har...

Det er sådan et CMS system vi lejer.
Avatar billede per-olof Nybegynder
05. september 2006 - 12:10 #4
Jeg vil nok i sådant fald rekomendere at du finder nogen som kan lave det i Flash. Det er det hurtigeste fordi at embed en *.wmv er ikke særdeles smart hvis klienten ikke har god knald på linjen. Hvis du har brug før en Flash løsning så så kan vi lave det her på firman
Avatar billede darth-domino Nybegynder
06. september 2006 - 07:16 #5
Ok, hvad koster sådan en konvertering?

Filmen fylder ca. 4MB
Avatar billede per-olof Nybegynder
06. september 2006 - 10:18 #6
Vi fortsætter vores dialog via mail. Du kan skrive til mig på pon(snabela)xcompetence.dk
Avatar billede per-olof Nybegynder
06. september 2006 - 10:19 #7
(snabela) ersættes med @