Avatar billede cantona2000 Nybegynder
20. september 2006 - 06:35 Der er 2 kommentarer

Hvilken DVD afspiller til Dell Latitude D510

Hej Eksperten.

Jeg har fået en Dell Latitude af min arbejdsgiver. Men der er ikke DVD drev i - der er ikke noget drev i overhovedet. Jeg skal selv betale for det, så jeg kontaktede DEll for at høre hvilken løsning var billigst for det. Det kostede 800 kr hos Dell for et drev. Det må man da kunne gøre billigere. Jeg ved bare ikke hvilket oem drev der ville være kompatibelt med denne bærbare. Kan i hjælpe ?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
20. september 2006 - 08:18 #1
problemet er du skal bruge en drivebay, og derfor vil et alm slimline drev ikke være nok, men man kan ofte finde dvd drev til lattitude/inspirion serien på QXL (har selv købt et derinde) alternativt finde et cdrom drev incl drivebay og montere et dvd drev i det istedet for (men det er IKKE sikkert at plastik fronten vil passe)
Avatar billede niels_hansen Praktikant
08. december 2006 - 08:10 #2
brug for mere hjælp ?