Avatar billede tryout Nybegynder
21. september 2006 - 19:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

C# web services templete

Mit spørgsmål går på om det er muligt at skaffe en C# templete til visual studio 2005, jeg sidder med en bog til web service delen af MCAD. Desværre er bogen skrevet udfra visual studio 2003, hvor C# web service templetes åbenbart var standard, men det er de ikke i min installation af visual studio 2005
Avatar billede guidmaster Nybegynder
21. september 2006 - 20:02 #1
Hvis du skal oprette en web service i VS 2005, så skal du vælge at du vil oprette et nyt web site. Du vil nu få mulighed for at sige at det skal være en ASP.NET Web Service :)
Avatar billede hmortensen Nybegynder
21. september 2006 - 22:28 #2
Og det kræver at modulet "Web development" er installeret.
Avatar billede kmn_dk Nybegynder
22. september 2006 - 12:07 #3
Hvis du bruger Visual studio Express editions skal du hente

Visual Web Developer 2005 Express Edition
http://msdn.microsoft.com/vstudio/express/vwd/download/
Avatar billede tryout Nybegynder
23. februar 2007 - 16:28 #4
lukker spørgsmålet, da jeg har fået klager og fordi der ikke er afgiver nogle svar.