Avatar billede freia Nybegynder
02. oktober 2006 - 18:51 Der er 4 kommentarer

fra 14" til fladskærm 19"

jeg har købt en acer 19" fladskærm
og fik et problem med mine fotografier,som er på harddisken.
jeg kan se dem i et mindre format, men vil jeg have dem i fuld skærmstørrels er de helt forvrængede.
og farverne er forkerte. jeg har prøvet at sætte opløsningen ned, det hjælper ikke,
hvad gør jeg?
Avatar billede Mads Nybegynder
02. oktober 2006 - 19:09 #1
Det er vel ikke fordi billederne ikke er høj nok en opløsning?
Er alt andet billede ellers klart nok såsom Windows osv.?
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
02. oktober 2006 - 19:39 #2
Prøv at opdatere dit grafikkort.
Avatar billede freia Nybegynder
03. oktober 2006 - 22:50 #3
alt andet, dvs. billeder på websider er ok

opdatere grafikkort, må indrømme at det ved jeg ikke hvordan?
Avatar billede Mads Nybegynder
16. oktober 2006 - 00:07 #4
Billederne er ikke kun thumbnails, vel? Altså et prøve billede af det rigtig billede, som plejer være i lavere opløsning.

Prøv at se under billedets egenskaber efter hvilken opløsning det har..