Avatar billede darth-domino Nybegynder
03. oktober 2006 - 19:08 Der er 4 kommentarer

Bærbar skal købes, men hvilken?

Jeg søger en bærbar computer.

Den må max koste 7000 DKK!

Man skal bruge den til:
Surfe
Emails
Arbejde med Excel - Word osv

Spille nyere spil så som C&C Generals, 3D Action og Strategi.

Der skal være DvD Brænder i og gerne 1GB Hukkommelse. Udover det skal den gerne have Bluetooth indbygget, samt WIFI Netkort.

Den skal være 100% ny, og gerne med afhentningsservice.

Jeg har haft kigget lidt på Dell men søger andre gode ideer????
Avatar billede luigi Nybegynder
03. oktober 2006 - 19:33 #1
Zepto computers kunne være et godt valg til prisen, Zepto Znote 6214W.
Avatar billede espersen Novice
04. oktober 2006 - 09:25 #2
læs evt. de tests der ligger på http://laptopworld.dk/index.php?id=44
der er en del i det prisleje - men til 7.000 er det lidt svært at finde en stærk "spillemaskine"
Avatar billede espersen Novice
10. oktober 2006 - 09:40 #3
har du overvejet at forhøje prisniveauet for at få en spillemaskine ?
Avatar billede espersen Novice
11. oktober 2006 - 11:28 #4
kaster et svar