Avatar billede skringstrup Praktikant
05. oktober 2006 - 11:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Microsoft Office 2007

hej

Er der mon nogen der lige som jeg har installeret Beta udgaven af Microsoft Office 2007- lige pludselig i Microsoft outlook kan jeg ikke læse hvad der står skrevet i mail - det går fint med at sende og modtage man kan bare ikke læse hvad der står i mail - ej heller dem der får mail fra mig kan læse - jeg har prøvet at afinstallere og installere igen - uden resultat - køre diverse rep. ting - uden resultat - hvem har en rigtig god ide
Avatar billede Slettet bruger
05. oktober 2006 - 11:57 #1
...beta betyder test - hvorfor du også 100% kan forvente, at programmet fucker en hel del op.

Og netop DERFOR har du selvfølgelig KUN installeret beta-programmet på en pc, som er fuldstændig isoleret fra andre pcér, ikke også? ;-)
Avatar billede skringstrup Praktikant
05. oktober 2006 - 12:20 #2
PY-ha ja det ville jo hav været en god ide hvis jeg havde inst. på sådan en maskine men ............hm det har jeg jo bare ikke - det er også derfor det er sådan noget lo..
men jeg forstår bare ikke når det har virket at det så sådan lige vupti ikke virker mere