Avatar billede thegod117 Nybegynder
07. oktober 2006 - 20:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Meget ustabilt trådløst netværk

Jeg har lige købt en "D-link DI-524" trådløs router, da jeg ikke gad at have kabel i min bærbare længere. Desværre kan jeg ikke få det til at virke som det gerne skulle gøre.
Computer er sat til routeren og til internettet på følgende måde:
Computer->Wireless router->Alm router->kabelmodem.
Kan sagtens komme på det trådløse net, og videre ud på internettet. Men kun i noget i retningen af 2 min, så forsvinder den trådløse forbindelse.
Har virkeligt brug for hjælp, er helt på bar bund :(
Håber nogen kan hjælpe.
tager mod alle forslag!
TheGod
Avatar billede thegod117 Nybegynder
07. oktober 2006 - 21:37 #1
Når jeg kører Network Stumpler samtidig med at jeg er på det trådløse kan jeg være på i helt på til over 10 min af gangen. Ellers disconnecter den efter 2-3 min....
Avatar billede thegod117 Nybegynder
08. oktober 2006 - 12:29 #2
Har fået løst problemet. Var en for kraftig kryptering jeg havde sat på :)
Dumme mig.