Avatar billede stoiss Nybegynder
09. oktober 2006 - 17:11 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

tutorials til C#

hejsa alle ..

hvor kan man finde gode tuts. til C#?

nogen der har eks. på programer, hjemmesider som er skrevet i C#?

MvH
Avatar billede kimr Nybegynder
09. oktober 2006 - 18:07 #1
Avatar billede alex_sleiborg Nybegynder
10. oktober 2006 - 08:57 #2
Her startede jeg at lære c#, en god og dybde gående tutorial.

www.functionx.com

Og vælg så c#
Avatar billede alex_sleiborg Nybegynder
10. oktober 2006 - 08:59 #3
Der er også masser af windows programmer, skrevet i c# og alle mulige andre sprog inde på funktionx. Jubii er skrevet i ASP.NET med c#
Avatar billede skov_p Praktikant
10. oktober 2006 - 21:04 #4
http://www.learnvisualstudio.net/Free.aspx har videoer der viser brugen af Visual Studio til C# programmer