Avatar billede historiker Nybegynder
16. oktober 2006 - 22:56 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

Billede søgning hvor gør man det

Hej

Når jeg skal finde nogle billeder sker det typisk via google billedsøgning.

Men så slog det mig, om der måske er bedre måder at søge på hvor der kommer endnu flere billeder - eller en bedre kategorisering af billeder?

Hvad gør alle I billeder hajer - hvor får I jeres billeder fra?
Avatar billede stone Forsker
17. oktober 2006 - 00:02 #1
Avatar billede frankeweb Nybegynder
17. oktober 2006 - 08:30 #2
Avatar billede frankeweb Nybegynder
17. oktober 2006 - 08:31 #3
Avatar billede rumleskafte Nybegynder
17. oktober 2006 - 11:40 #4
Avatar billede mobius6 Juniormester
17. oktober 2006 - 16:27 #5
Avatar billede historiker Nybegynder
24. oktober 2006 - 00:46 #6
Stone og franke lav venligst svar. Jeg synes jeres sider er bedst.
Tak til I andre to også.
Avatar billede mobius6 Juniormester
24. oktober 2006 - 06:48 #7
du kan også blot pr¸ve at skrive "stock photo" i google, der er hundredevis af billed-banker (sxc er en af de billigste, ¸verste link gettyimages en nok den bedste men også den dyreste)
Avatar billede stone Forsker
24. oktober 2006 - 07:50 #8
svar
Avatar billede mobius6 Juniormester
24. oktober 2006 - 08:30 #9
måske du burde l¿se dette også: http://www.ophavsret.dk/Ophavsret/ophavsretsloven.htm
mest for din egen skyld, det kan blive en dyr foretning i det lange l¸b :-)

du skriver:
"Når jeg skal finde nogle billeder sker det typisk via google billedsøgning"

dermed kan man med 99% sikkerhed sige at du bruger billedmateriale som er rettighedsbeskyttet og ikke må bruges medmindre det udtrykkeligt er anf¸rt på siden, eller ved at betale for brugen af det.

anyway, det var blot en tanke ;-)
Avatar billede frankeweb Nybegynder
24. oktober 2006 - 09:00 #10
Der er også deviantart.com
+ Svar
Avatar billede stone Forsker
02. november 2006 - 19:23 #11
ja så venter vi på historiker......
Avatar billede historiker Nybegynder
14. november 2006 - 10:16 #12
Takker