Avatar billede cyberk28 Nybegynder
06. november 2006 - 18:20 Der er 1 kommentar

korte udfald på min D-link router når jeg spiller på nettet

Når jeg spiller on-line på nettet, har jeg periodisk korte udfald af forbindelsen til nettet, der gør at jeg logges af spillet. Det optræder hver 5-10 min og er p.... irriterende.
Den logger ofte selv på siden igen næsten med det samme, men jeg er jo ude af det aktuelle spil. Er der nogen der har en god ide.
Jeg bruger D-link router (DI-524UP) trådløst, men bruger det med kabler. Når jeg går på nettet direkte gennem modemet, er der ingen problemer.....
Håber der er nogen der kan hjælpe mig, inden jeg kaster det hele ud af vinduet....
Avatar billede justme Nybegynder
06. november 2006 - 20:41 #1
Har du husket at aktivere "Gaming mode" på routeren samt naturligvis den seneste firmware?