Avatar billede vladimirr Nybegynder
21. november 2006 - 16:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Bogføre negativ moms?

Jeg er ved at hjælpe en kammerat med summa, og han havde en negativ momsangivelse i den nu afsluttede periode...

Jeg har så aldrig prøvet at få moms retur og skulle bogføre det, så hvordan og hvorledes er det lige at man gør det, gerne sådan "trin for trin" :)

På forhånd tak.
Avatar billede vladimirr Nybegynder
21. november 2006 - 16:59 #1
Google var flink og rar efter lidt roden rundt: http://www.kandu.dk/spg93510.aspx
Avatar billede vladimirr Nybegynder
21. november 2006 - 16:59 #2
Vi lukker igen