Avatar billede t-hviid Nybegynder
22. november 2006 - 18:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Vise startbilled i stedet for sort skærm ved video

Jeg har et videogalleri. I øjeblikket er der sortskærm ved alle video når man kommer ind på siden. Jeg vil gerne have startbilledet af videoen i stedet for. Er det muligt?
Avatar billede olebole Juniormester
23. november 2006 - 15:19 #1
<ole>

På baggrund af informationsmængden er det bedste svar: "Måske"  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede t-hviid Nybegynder
24. november 2006 - 14:59 #2
Ja det er nok lidt for lidt oplysninger. Man kan se siden her http://www.team-thor.dk/doks/videogalleri.php

Koden er følgende:
<embed src="../video/riverrafting_0003.wmv" width="280" height="202" autoplay="false">
Avatar billede t-hviid Nybegynder
22. marts 2007 - 10:14 #3
lukker