Avatar billede sannen Nybegynder
24. november 2006 - 14:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Popup automatisk

Når jeg laver en popup der skal åbne automatisk når jeg åbner min webside (dvs. popuppen åbner automatisk når jeg er på min side) Så ligger popuppen sig hele tiden under min side..Er der en måde hvorpå jeg kan få den til at ligge sig øverst? Så man ligefrem kan se den?
Avatar billede sw_red_6 Nybegynder
24. november 2006 - 14:41 #1
har du prøvet med focus()?
noget i retning af:
var popWin = window.open('popurl', "titel");
popWin.focus();
Avatar billede olebole Juniormester
24. november 2006 - 14:42 #2
<ole>

Den slags er man Gud være lovet fri for i 2006! Stort set alle bruger popup-blokkere (default i moderne browsere), der umuliggør popups, der ikke udløses af en brugerhandling - f.eks. et klik  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede sannen Nybegynder
24. november 2006 - 14:44 #3
olebole..

Den her skal bruges til en intern test:))

sw_red_6...nææ prøver lige
Avatar billede sannen Nybegynder
24. november 2006 - 14:48 #4
øv det virkede heller ikke
Avatar billede olebole Juniormester
24. november 2006 - 15:13 #5
Har du indstillet din popup-blokker til at acceptere alle popups?
Avatar billede sannen Nybegynder
24. november 2006 - 18:43 #6
hejsa..Jeg fandt selv ud af det.(det var pga den cookie den gemte).Tak for hjælpen:)