Avatar billede Rasmus Enghave Nybegynder
27. november 2006 - 13:13 Der er 1 løsning

C med Flash

Jeg står og skal bruge en metode, der kan sætte et C program sammen med Flash.

Jeg har et flash spil, som skal bruge en del information fra C. Der er programmeret en del, som skal bruge nogle koordinater fra Flash, så C programmet virker rigtigt. Findes der nogle links til det, eller lign?

Det er vigtigt at jeg får det nu, så derfor er der også 200 point til den dygtigste hjælper.

mvh
Rasmus
Avatar billede Rasmus Enghave Nybegynder
27. november 2006 - 14:37 #1
Nu mangler jeg noget andet, så jeg et andet spørgsmål...

Jeg ved at man kan lave en form for simulering af et keypress, men kan man i C, og hvordan?

Mig og min gruppe har et program, der via webcams, finder nogle koordinater, og når det rigtige koordinat er ramt, så skal C programmet sende et "keypress" til Flash, så der kan afspilles en animation. Der er også åbent for andre muligheder, så længe det er noget med Flash eller C..

Mvh
Rasmus