Avatar billede aljtse Nybegynder
22. maj 2001 - 20:36 Der er 10 kommentarer og
4 løsninger

Er dette design for tungt ?

Hej med jer

Kig engang på denne side:
http://www.kvmarkussen.dk/kvm

Er den for tung at hente ind?
Kritik af design mv. modtages med kyshånd.

Hilsen aljtse
Avatar billede astalavista Nybegynder
22. maj 2001 - 20:40 #1
Ikke for mig, er gik det stærkt...
dvs. ca 3sek.

256 forbindelse.
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. maj 2001 - 20:40 #2
Sidde ved en ADSL-forbindelse, så det kan jeg nok ikke bedømme.
Men lige en lille ting: Kunne du ikke lade de små selvstændige menuer komme frem ovre til højre? Sådan at man altid har standard menuen ovre til venstre - det giver ligesom en sikkerhed/lettere at navigere.
Avatar billede techno_dk Nybegynder
22. maj 2001 - 20:42 #3
Det gik lidt små langsomt her 5 sek. 512 Kbit ADSL
Avatar billede kent-c Nybegynder
22. maj 2001 - 20:44 #4
For langsom ..
Jeg har 512 Kbit.. ADSL..

Avatar billede hjhansen Nybegynder
22. maj 2001 - 20:44 #5
56k tilsluttet med 49.3. Det tog 15 sek inden siden var inde...
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. maj 2001 - 20:44 #6
Kan lige tilføje det også tog 3 sekunder ved mig 384/128. Men mon ikke det er 56kb-folket der er interessant?
Avatar billede wizprod.com Nybegynder
22. maj 2001 - 20:46 #7
Det går for langsomt! Jeg har 256 ADSL.
Prøv enten at optimere dine billedefiler eller sætte dem i en lave kvali (går dog logisk nok ud over billedets generelle kvalitet)
Avatar billede aljtse Nybegynder
22. maj 2001 - 21:04 #8
Tak for tilbagemeldingerne, det er bare lækkert når det der er nogle der gider kigge lidt på ens side :-)

aljtse
Avatar billede trivial Nybegynder
22. maj 2001 - 21:09 #9
Kom med det samme 1/mbit. Men jeg tror ikke det ville gå særlig hurtigt med et 56k modem så.............

---TRIVIAL---
Avatar billede dennism Nybegynder
22. maj 2001 - 21:09 #10
Jeg syntes det er fint, jeg sidder ved en gammel computer med ISDN! mh.t designet så syntes jeg det er meget flot ! Men det er måske lidt for trist (mørke farver) !
Avatar billede fomse Nybegynder
23. maj 2001 - 12:03 #11
Sider med ISDN, tog ca.10 sek.

Derudover så kan jeg ikke se copyright-informationen i bunden af forsiden. Jeg har 17\" skærm og køre 1024x768.
Avatar billede jacobve Nybegynder
24. maj 2001 - 16:10 #12
Måske skulle siden centreres, så det hele ikke vises ude i venstre side. (har kun set den i: 1024x768).
Avatar billede sansalvador Nybegynder
03. juni 2001 - 22:45 #13
Forresten ... jeg sidder her med grå som standard baggrund ... Og kan derved så så en masse \"farve-fejl\" på sider ...

Baggrunden er ikke sat til hvid ved standard,
... Gå ind og sæt baggrundsat farven til hvid, du kan ikke stole på \"default-farven\" (fx i frontpage), da den bare tager brugerens/clients default-baggrundsfarve ..

Avatar billede aljtse Nybegynder
04. juni 2001 - 09:09 #14
Hej Sansalvador

Tak for tippet :-)
aljtse