Avatar billede pallas Nybegynder
17. december 2006 - 13:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fra mp3 til pc

Hej. Jeg har en Creative Zen Micro - mp3afspiller - og programmet er lagt på pc uden problemer.
Jeg kan overføre data fra pc til mp3 - uden problemer.
MEN kan ikke overføre fra mp3 til pc - Nogen der kan hjælpe ??
Avatar billede pallas Nybegynder
17. december 2006 - 13:57 #1
Wow jeg fandt ud af det selv - helt utroligt - min dag er reddet *S*
Avatar billede javelja Nybegynder
18. december 2006 - 22:48 #2
Har haft de samme problemer, med nogle mikrofonoptagelser på mp3éren. Pcén installerede det via WMP,men der var ikke noget indhold. Skyldes måske at mikrofon-
optagelser bliver til mp3-filer og min WMP kører i wma-filer? Har desværre ikke kunnet eksperimenterer videre med det, da jeg har mistet min mp3-afspiller. Men jeg vil gerne vide hvordan du gjorde alligevel.