Avatar billede morten_s Nybegynder
18. december 2006 - 14:04 Der er 4 kommentarer

Outlook kendte e-mail adr

Alle e-mail adr som har været benyttet i Outlook ser ud til at blive husket i Outlook

Hvis jeg f.eks. har sendt en mail til abc@def.dk så næste gang jeg stiller mig i addresse feltet og skriver a så foreslår outlook automatisk alle der begynder med a

Er det muligt at få fat på alle de e-mail adr som outlook foreslår?

mvh
/Morten
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
18. december 2006 - 14:27 #1
er de ikke i adressekartoteket..?
Avatar billede morten_s Nybegynder
18. december 2006 - 14:43 #2
Nej jeg har ikke lagt dem i adr. kartoteket - og nu vil jeg sende en jule hilsen ud derfor ville det være godt og få fat i dem ;-)
18. december 2006 - 14:54 #3
Generelt -> Omtalte adresser ligger mere eller mindre skjult i filen
C:\Documents and Settings\[Bruger]\Application Data\Microsoft\Outlook\DR.NK2
26. december 2006 - 11:41 #4
Status ?