Avatar billede jr7 Praktikant
21. december 2006 - 00:14 Der er 8 kommentarer

Tastaturet (Labtec) kan ikke følge med?

Hej
Jeg har købt et trådløst Labtec tastatur og mus, som jeg har sat til min Fujitsu Siemens bærbare Amilo via USB - men tastaturet kan ikke følge med - ikke fordi jeg taster særlig hurtigt, og det er især mærkbart når jeg skal taste det samme bogstav to gange efter hinanden, som hvis jeg vil skrive ikke, så kommer der kun ike - hvad kan være galt?.
Cdén der fulgte med er: Wireless Desktop Software 4.3.
mvh jr7
ps
Mit virusprogram er Avast, hvis det kan være slynglen!
21. december 2006 - 10:07 #1
... for at dele problemet på midten - prøv stavepladen (!) på en anden putter ...
Avatar billede jr7 Praktikant
21. december 2006 - 10:27 #2
Jeg har desværre ikke købt 1, men 2 (såvel mus/tastatur,som computere) og det sker på dem begge?
Avatar billede mikkel_sommer Nybegynder
21. december 2006 - 12:39 #3
Hvad med batterierne ...
Avatar billede kogt Nybegynder
21. december 2006 - 12:49 #4
lever dem til bare...!! og saa koeb noget traadloes fra logitech hvis det absolut skal vaere traadloest.... ellers koeb altid med traad...

maaske er det daarlige batterier... maaske er der et signal i dit omraade som forstyrrer dit keyboard...

da jeg boede hjemme hos min far som er radioamatoer... hans signal fra hans antenne laaste helt mit tastatur... saa jeg slet ikke kunne skrive

Min mening om traadloes :)
ganske vist saa er det da smart du kan sidde i sengen og skrive paa computeren der staar ude paa lukommet men kan du se skaermen nej :)...

det er kun en blaere effekt, som bare koster besvaer og batterier...

kan enlig kun se et sted, hvor det er en absolut noedvendighed og bruge traadloes tast og mus og det er ved et media center... IMO
26. december 2006 - 11:39 #5
???
Avatar billede kogt Nybegynder
26. december 2006 - 11:41 #6
21/12-2006 12:49:39 "lever dem tilbage" skulle der staa

sker der noget i sagen...?? :)
Avatar billede jr7 Praktikant
26. december 2006 - 13:41 #7
Hej
Tak for gode råd - har pt stillet tastatur og mus over i en krog og sat et gammeldags tastatur og mus til - så må jeg se på problemet senere - lige nu har jeg brug for at kunne skrive med en vis hastighed.

mvh jr7

ps
Udskiftede batterier - men hjalp ikke!
Avatar billede kogt Nybegynder
26. december 2006 - 15:21 #8
hvis tastaturet fejler saa er det da med og faa sendt dem tilbage mens du stadig kan bruge retur retten... ved selvfoelgelig ikke hvornaar de er koebt...??