Avatar billede jeanette18 Nybegynder
22. december 2006 - 16:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

killdisk viser ikke aktivitet

Heysa derude:) Jeg har i forbindelse med forestående formatering af min pc`er valgt at prøve killdisk af med håb om at få en 100% "ren" harddisk - fri for rester af evt. virus og andet snavs.

Jeg har dog lige et spørgsmål til jer:

Når jeg har fulgt vejledningen 100% - har markeret drevet jeg ønsker at slette og sluttet af med at skrive: ERASE-ALL-DATA og tastet F10 - kommer der kun en grå skærm med nogle få informationer. Er der ingen mulighed for at følge med i hvor langt programmet er i slette proceduren?
Og hvor lang tid plejer det at tage at slette en harddisk på 160 GB? Kommer der en melding når programmet er færdig?
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. december 2006 - 16:34 #1
Du får en melding når den er færdig ja - hvor lang tid det tager for en 160 Gb ved jeg dog ikke :)
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
23. december 2006 - 12:57 #2
Helt ok. Ligger du lige et svar:)

Og glædelig jul:)
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
09. februar 2007 - 20:23 #3
:)