Avatar billede want2learn Nybegynder
26. december 2006 - 15:43 Der er 10 kommentarer

Søger .NET host

Hej

Jeg er PT ved Unoeuro.dk og de er egentlig OK men jeg skal kunne gøre noget mere selv, så vil høre om nogle har et godt alternativ som kan køre flg.

- .NET 2.0
- AJAX
- Mulighed for Gratis Subdomæne
- MS Access, My SQL og alm. SQL databaser.
- Mulighed for at kunne ændre mappe rettigheder ang. læse og skrive.

Nogle der har nogle gode alternativer !?
Avatar billede windcape Praktikant
26. december 2006 - 15:47 #1
just for the record: AJAX er javascript + xml, og har intet med et webhotel at gøre.
Avatar billede simplus Nybegynder
26. december 2006 - 15:55 #2
surftown er rigtig professionelle og støtter alt det du nævner.

jeg bruger dem selv og de er som sagt rigtig gode.
Avatar billede want2learn Nybegynder
26. december 2006 - 16:16 #3
@ Windcape :.
Tak for infoen :D

@ Simplus :.
Jeg vil da lige kigge på det, for selvf. skal support/service være i højsædet.

Nogle der kender http://www.concor.dk/webpages/webhosting/webhotel.asp
Avatar billede simplus Nybegynder
26. december 2006 - 16:24 #4
med hensyn til concor, så vil jeg passe på med deres priser.

ja de tilbyder da meget gode priser, og ja de stiller mange MB til rådighed, men!
du skal være opmærksom på at det godt kan blive for billigt.

du kan evt. tage cliche som eks.

de tilbyder mange mb men er ufattelig uprofessionelle og sender fortrolige oplysninger til højre og venstre, samtidigt med at _du_ aldrig modtager det du bør.

dette var på ingen måde et råd om at fravælge concor, da jeg ikke selv kender dem, men jeg siger bare at du skal passe på.

godt nytår !
Avatar billede ttopholm Nybegynder
27. december 2006 - 14:48 #5
Der er f.eks. scannet.dk, azero.dk, abusiness.dk, dandomain, device.dk som burde understøtte dette.
Avatar billede it-dk Nybegynder
27. december 2006 - 17:03 #6
Jeg bruger selv www.intergate.dk som er i den billigere ende men der er også www.unitspeed.dk i den dyrere ende. Jeg bruger degge til mine domæner og er yderst tilfreds med dem begge. De kunne måske være en mulighed.
Avatar billede want2learn Nybegynder
27. december 2006 - 21:55 #7
mange tak alle sammen vil dem der vil have Piont ikke lægge et svar.
Avatar billede it-dk Nybegynder
27. december 2006 - 23:22 #8
Kunne du bruge nogle af dem?
Avatar billede simplus Nybegynder
28. december 2006 - 00:00 #9
Ellers tak, jeg samler ikke på point. Godt nytår til jer alle sammen.
Avatar billede overload.dk Nybegynder
03. april 2007 - 12:31 #10
Kig eventuelt på www.yourhost.dk de har ajax 1.0 installeret til ASP.Net 2.0