Avatar billede per_pj Nybegynder
27. december 2006 - 20:49 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Skærm får underlige farver

Når jeg spiller spil, ligegyldigt hvilket, går der omtren 20-30 min. og så går skærmen amok. Den skifter til nogle meget mærkelige farver og fucker grafikken fuldstændig op.

Jeg har ikke rigtig nogen anelse om hvad jeg skal gøre, da jeg har prøvet med ny driver til grafikkortet
Avatar billede niels_hansen Praktikant
27. december 2006 - 20:55 #1
hvilken slags skærm ? LCD eller billedrør ?
Avatar billede per_pj Nybegynder
27. december 2006 - 21:02 #2
LCD
Avatar billede per_pj Nybegynder
27. december 2006 - 21:05 #3
Eller det hedder vel CRT... Altså, det er ikke en fladskærm, bare en helt almindelig
Avatar billede niels_hansen Praktikant
27. december 2006 - 21:10 #4
står der højttalere i nærheden ? hvis nej så er det din ptc modstand i degaussing kredsløbet der er defekt.
Avatar billede per_pj Nybegynder
27. december 2006 - 21:12 #5
Nej højtallerne står langt væk... ptc modstand i degaussing kredsløbet? Forklarer det hvorfor den sagtens kan køre det normalt indtil 20-30 min. henne og at det kun er i spillene også efter den er gået amok?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
27. december 2006 - 21:18 #6
ja ok, havde overset den del med det kun sker i spil, det lyder mere som det er pga varme så (altså dårlig / manglende køling af dit grafikkort)
Avatar billede per_pj Nybegynder
27. december 2006 - 21:33 #7
Tjaaaa, kan godt være. Det er lidt gammelt efterhånden... Kan være jeg skal prøve at puste lidt til det?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
28. december 2006 - 15:16 #8
du kan ihvertfald se om den er fyldt med støv, og evt puste det væk