Avatar billede chrisjoensson Nybegynder
23. maj 2001 - 16:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvad fanden???!

Hvordan sletter man en windows office 2000 der er bygget over NT, når man ikke kan komme ind i msdos????!
Avatar billede clausjacobsen Nybegynder
23. maj 2001 - 16:55 #1
Hvis det er pga. NTFS, findes der flere muligheder.

Der findes forskellige tools som gør at man via. en boot disk kan læse NTFS partitioner.

Se. f.eks. http://www.winternals.com/products/repairandrecovery/ntfsdospro.shtml

Avatar billede goulduck Nybegynder
23. maj 2001 - 22:42 #2
1. Det hedder alså Windows 2000.
2. Spørgsmålet skulle nok ligge i Windows 2000 kategorien.
3. Hvad vil du? I \"Dos\" eller vil du hellere ha installeret Windows 98
Avatar billede chrisjoensson Nybegynder
25. maj 2001 - 15:06 #3
jeg vil meget gerne have installeret 98\'eren istedet for, men selvfølgelig er der en eller anden der har slettet mange af windows komponenterne, hvilke ved jeg ikke...
Avatar billede chrisjoensson Nybegynder
25. maj 2001 - 15:08 #4
jeg er bare en nybegynder inden for området men fik opsnuset mig til eksperten, via min far.
så jeg ved ikke så meget om porte, så det skal helst være så simpelt som muligt.....
Avatar billede goulduck Nybegynder
25. maj 2001 - 15:45 #5
Bruger du NTFS filsystem?

Du kan tjekke det ved at gå ind i Denne Computer, højreklikke på dit C:-drev og vælge egenskaber. Her skulle der gerne stå hvilken type drev det er (FAT/FAT32/NTFS).
Avatar billede chrisjoensson Nybegynder
30. maj 2001 - 10:22 #6
Det er NTFS filsystem.
Avatar billede hugohersker Nybegynder
17. juli 2001 - 02:21 #7
Geninstaller 2000 oven på den eksisterende og vælg FAT som format.
I med en opstarts disk - FDISK og formater HD
I med 98