Avatar billede d-avid Nybegynder
31. december 2006 - 10:00 Der er 1 løsning

Fejlmelding jeg ikke forstår - PIvokeStackImbalance

Hej

Jeg er lige begyndt så småt at programmere i VB. Har et lille projekt hvor jeg bruger en dll. Men jeg får denne fejlmeddelelse :
A call to PInvoke function 'USB_Test!USB_Test.Module1::SetAllDigital' has unbalanced the stack. This is likely because the managed PInvoke signature does not match the unmanaged target signature. Check that the calling convention and parameters of the PInvoke signature match the target unmanaged signature.

Og sådan ser modul kaldet ud:
Module Module1
    Dim CardAddress As Long
    Public Declare Sub SetAllDigital Lib "k8061.dll" (ByVal CardAddress As Long)
End Module

Og sådan ser koden ud på form1.:
Public Class Form1
    Private Sub Button1_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Button1.Click
        SetAllDigital(0)
    End Sub
End Class

Fejlmeddelsen kommer ved 'SetAllDigital(0)'

Jeg forstår simpelthen ikke hvad jeg gør galt, er der nogen der kan hjælpe ?

Mvh
D-Avid
Avatar billede d-avid Nybegynder
26. november 2007 - 14:27 #1
lukker