Avatar billede pepperfar Nybegynder
31. december 2006 - 14:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ekstern Harddisk problem

Hej,

Jeg har købt en 3,5" boks samt en 3,5" 400GB Harddisk. Jeg har sat det hele til men kan ikke få det til at virke. Det passer fint i hinanden men når jeg så tilslutter den via USB til min com finder den den ikke. Den kan godt finde den eksterne enhed og installere driver automatisk, men når jeg går ind i "denne computer" viser den ikke den flytbar enhed.Hvordan kan det være? Hvad er der galt? Det er vel lige meget om den sidder som slave, master eller har dette noget at sige?
Avatar billede Skoven Praktikant
31. december 2006 - 14:49 #1
har du partiotioeret den? hvis den ikke er paritioneret kan du ikke se den i denne comp.
Control Panel -> Administrative Tools -> Computer Management -> Disk Management: her skulle din disk gerne ligge.
højreklik på den og opret partition.
Avatar billede Skoven Praktikant
31. december 2006 - 14:56 #2
arbejder med engelsk windows så derfor de engelske udtryk - sorry....
Hvis disken er helt ny, kan du ikke se den fordi den ikke er partioneret.
det har ikke noget at sige om den sidder til slave eller master så vidt jeg ved.
Avatar billede pepperfar Nybegynder
31. december 2006 - 15:02 #3
Okay... super, det prøver jeg lige. I mellemtiden kan du jo lave et svar:)
Avatar billede Skoven Praktikant
31. december 2006 - 15:04 #4
okay... Svar ;-)
Avatar billede pepperfar Nybegynder
31. december 2006 - 15:34 #5
Det virkede.. Skønt. Mange tak
Avatar billede Skoven Praktikant
31. december 2006 - 15:48 #6
det var så lidt.. Godt Nyt'år!