Avatar billede dennism Nybegynder
04. januar 2007 - 15:06 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

Vista: Daemon Tools?

Jeg kan ikke få Daemon Tools til at virke i Vista. Når jeg skal angive drev-bogstav, kan den ikke få lov til det. Nogen der har en løsning eller som kender et andet program der kan det samme?
Avatar billede gurly Praktikant
04. januar 2007 - 15:48 #1
måske 120 % alcohol vil virke under vista ?
http://www.alcohol-soft.com/
Avatar billede nopsen Ekspert
04. januar 2007 - 16:22 #2
virtuel clonedrive kan det samme, det er gratis og fungerer perfekt under vista

http://www.free-codecs.com/download/Virtual_CloneDrive.htm
Avatar billede and_ Nybegynder
04. januar 2007 - 19:40 #3
Hej Dennis

hvad siger windows loggen ? Der må være en fejlbeskrivelse..

jeg bruger uden problemer Daemon tools 4.08HE på min vista ultimate
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2007 - 00:51 #4
Deamon Tools virker hverken på min Vista Ultimate eller Vista Business.

Derimod virker PowerISO fint ;)
Avatar billede nopsen Ekspert
11. januar 2007 - 16:53 #5
kunne du bruge noget af det?
Avatar billede dennism Nybegynder
11. januar 2007 - 20:06 #6
Tak for jeres svar. Må jeg også lige få et svar fra philip?
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2007 - 21:55 #7
Gerne ;)
Avatar billede vestermark_ Nybegynder
15. januar 2007 - 23:51 #8
Installér for guds skyld ikke alcohol 120% under Vista! Jeg har været der, og det crashede min computer så en re-installation var nødvendig. Efter jeg havde dummet mig fandt jeg ud af at jeg ikke var den eneste der har haft det problem.

http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=254462

Jeg kan derimod godt anbefale Virtual Clonedrive. Det virker perfekt under Vista.
Avatar billede hr-krog Nybegynder
23. januar 2007 - 19:34 #9
den nye d-tool er ogsp vista conf. .9
Avatar billede zesus Praktikant
24. august 2007 - 14:01 #10
Har samme problem med at Alcohol crasher eller det virker slet ikke( i det fucking lorte system ) nå, men jeg bruger ikke kun det at mounte jeg skal også kunne brænde, så PowerISO er ikke helt nok
Avatar billede rasmor Nybegynder
24. december 2007 - 23:22 #11
Jeg havde samme problem da jeg skulle bruge "mit gamle" Deamon Tools. Jeg gik op og hentede en ny version - klar til Vista....men husk at DL'e den rigtige da der er til flere "versioner"...