Avatar billede nak-m Nybegynder
05. januar 2007 - 13:40 Der er 5 kommentarer

Bogmærker er forsvundet

Hej

Jeg tror, jeg kom til at slukke min computer før den var færdig med at lukke ned i går; jeg regnede ikke med, at det betød det store. Da jeg så tænder min pc i dag og åbner Firefox, så opfører den sig som om, den er nyinstalleret. Alle mine bogmærker er forsvundet.

Hvordan kan det være? Har det noget at gøre med, at jeg slukkede pc'en i utide i går? Og aller vigtigst: Hvordan får jeg mine bogmærker tilbage?

Mange tak på forhånd.
Avatar billede lx2ba Novice
05. januar 2007 - 14:14 #1
Du kan sikkert "fange" dine gamle bookmarks.
Prøv:
C:\Documents and Settings\'Brugernavn'\Aplication Data\Mozilla\Firefox\Profiles\'...default*\bookmarkbackups
- her var min sidste backup fra den 30-12-2006 :<)
Held og lykke!
Birger
Avatar billede b_ Nybegynder
05. januar 2007 - 14:50 #2
Ellers lav en systemgendannelse:

start/alle programmer/tilbehør/systemværktøjer/systemgendannelse
Avatar billede nak-m Nybegynder
05. januar 2007 - 14:52 #3
Puha tak, jeg fandt en backup fra i går, så jeg har kun mistet enkelte bogmærker. Nu har jeg lavet en del back-ups af den, hvis det skulle gå galt igen.
Men er der nogen, der kan forklare, hvorfor alle mine indstillinger o.l. forsvandt? Jeg vil jo helst undgå, at dette kan hænde igen.
Avatar billede b_ Nybegynder
05. januar 2007 - 14:57 #4
Forresten prøvede du efter at have startet computeren første gang at genstarte den igen?

Var/er det kun dine bogmærker i FF der var væk eller er der også andet der er væk?
Avatar billede nak-m Nybegynder
05. januar 2007 - 15:15 #5
Ja, jeg prøvede at genstarte et par gange, men det hjalp ikke. Det var tilsyneladende kun Firefox, der var berørt, men det var ikke kun bogmærkerne, der var væk. Startsiden var fx også ændret til default.