Avatar billede hvaskerder Nybegynder
11. januar 2007 - 20:21 Der er 3 kommentarer

udskrive labels og visitkort

Jeg har nogen labels og visitkort man kan printe på men kan ikke finde ud af at sætte photoshop eller word (ved ikke hvad for en man skal bruge) op til at printe dem ud så det passer med "boksene" på papiret.. Man burde da kunne vælge at udskrive det så det passer med papiret..
Avatar billede overchord Nybegynder
11. januar 2007 - 20:28 #1
Som regel kan man i de fleste programmer - inklusive baade photoshop og word gaa ind og definere en bestemt papir-stoerrelse hvis de ikke allerede ligger paa listen. F.eks i word skal du ind i file -> page setup og saa ind under paper tabben' og vaelge din papir stoerrelse eller scrolle helt til bunden af papir-stoerrelser og vaelge at definere din egen.
Avatar billede hvaskerder Nybegynder
11. januar 2007 - 20:31 #2
Ja det har jeg set men der er en bestemt afstand mellem både visitkort og labels på papiret og det er vel en standartafstand?? Mere så det ikke ender med at billedet på visitkort og labels bliver større en hvad det kan være på papiret..
Avatar billede zed_one Praktikant
22. januar 2007 - 10:04 #3
Hvis du kan give mig alle de relevante mål (papirstørrelse, labelstørrelsen, plads ind til første label fra venstre af og fra oven, mellemsnit imellem labelsene, osv.), kan jeg nok snige det i gennem vores udskydningsprogram her hvor jeg arbejder. Alternativt kan du bruge prøve-versionen af "PDF-snake" (www.pdfsnake.com), til at udskyde med i Acrobat (kræver at du først exporterer til pdf fra photoshop eller word).