Avatar billede no_doubt Nybegynder
11. januar 2007 - 23:18 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Virtual PC

Hvilken udgave af overstående kan man sætte en harddisk som harddisken på den virtuelle com.

De nyeste laver en fil som aggere harddisk, men havde en udgave hvor jeg kunne angive en harddisk som harddisk
Avatar billede niels_hansen Praktikant
11. januar 2007 - 23:20 #1
du kan med VMware´s virtual server (som er gratis)
Avatar billede no_doubt Nybegynder
11. januar 2007 - 23:27 #2
uddyb ?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
11. januar 2007 - 23:32 #3
http://www.vmware.com/products/server/ er meget mere udbredt, og det er i mine øjne dem der sætter standarden for virtulization
Avatar billede no_doubt Nybegynder
11. januar 2007 - 23:55 #4
er det til at gå til?
Avatar billede hmortensen Nybegynder
11. januar 2007 - 23:56 #5
Microsoft VirtualPC kan også.
Avatar billede no_doubt Nybegynder
11. januar 2007 - 23:57 #6
ja mente jeg nok men hvilken version eller hvordan
Avatar billede niels_hansen Praktikant
11. januar 2007 - 23:58 #7
ja det er utrolig nemt at gå til, kan du finde ud af at installere windows normal, vil du ikke opleve nogen problemer.
Avatar billede no_doubt Nybegynder
12. januar 2007 - 00:05 #8
Jamen det skulle ikke være noget problem...jeg har et stik der går til en harddisk og i min bærbare via usb. Jeg ville gerne have at win install så denne som en harddisk den kan installere på men når den skal igang gør den ikke det længere. er der forskel på om jeg vælger vmware eller vp ?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
12. januar 2007 - 00:09 #9
bruger kun VMware, har ikke prøvet med en USB disk (alt andet end scsi 15K diske er for langsomt synes jeg ;) ), men kan ikke forestille mig det skulle være et problem.
Avatar billede hmortensen Nybegynder
12. januar 2007 - 00:11 #10
VP og VM kan vel stort set det samme.
Avatar billede no_doubt Nybegynder
12. januar 2007 - 00:13 #11
Det var i alt fald et problem med vp.....prøver med vmware...ved ikke om det gør nogen forskel
Avatar billede niels_hansen Praktikant
12. januar 2007 - 00:14 #12
ja men Vmware er noget bedre i det øjeblik man vil centralizere det (med GSX eller er det ESX server), kan aldrig huske hvilken en af dem der er et OS i sig selv.
Avatar billede no_doubt Nybegynder
12. januar 2007 - 00:18 #13
kunne du lige forklare hvad du mener :-)
Avatar billede niels_hansen Praktikant
12. januar 2007 - 00:24 #14
Vmware er meget bedre end VP i det øjeblik man har mere end en virtual pc, og de kører fra en central computer, da de kan kopieres / importeres direkte, med central styring osv, næppe noget alm brugere for brug for ;)
Avatar billede no_doubt Nybegynder
12. januar 2007 - 00:28 #15
hmm bliver spændende..
Avatar billede hmortensen Nybegynder
12. januar 2007 - 00:39 #16
Der er også en server version af VP...

VP kan sagtens bruge USB harddisk, flash kort, DVD-ram, you name it.
Avatar billede coderdk Praktikant
12. januar 2007 - 01:01 #17
Avatar billede no_doubt Nybegynder
14. januar 2007 - 01:14 #18
jeg er igang med mvp 2004...inden jeg afinstallerede mener jeg der i den version jeg havde var en setting der hed advanced under harddisks. Den er der ikke længere...hvilken version skal jeg ha fat i