Avatar billede perhol Seniormester
12. januar 2007 - 00:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Dump af dialogbokse

Er der mon nogen eksperter der ligger inde med et par skærmdump af de dialogbokse (Sikkerhedsboks, hedder det vist) man bruger når man skifter password i en XP der er tilsluttet et firmanetværk.
Jeg skal bruge dem til en vejledning og jeg kan ikke lave skærmdump når boksene er fremme.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
12. januar 2007 - 00:45 #1
Avatar billede perhol Seniormester
12. januar 2007 - 01:05 #2
Tak. Jeg venter lige lidt og ser om det andet også kommer. Den dialogboks der kommer op når man trykker Ctrl+Alt+Delete og hvor man så trykker på en knap for at komme til den du har uploadet hvor man kan skifte kodeord.
Avatar billede perhol Seniormester
12. januar 2007 - 01:06 #3
Hvordan bærer du dig forresten ad med at lave skærmdump i den situation? Når jeg prøver kommer der simpelt hen ikke noget i udklipsholderen.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
12. januar 2007 - 01:11 #4
ved at tage et screenshot af det i VMware.

det andet billede: http://img292.imageshack.us/img292/1402/pic1lq7.jpg
Avatar billede perhol Seniormester
12. januar 2007 - 01:14 #5
Perfect. Tak. Her har du point.