Avatar billede badper Nybegynder
12. januar 2007 - 11:36 Der er 3 kommentarer

Hvilket grafikkort skal man vælge

Hej alle

Jeg har købt nogle spil, som jeg ikke kan spille mere, og har fundet ud af at det er grafikkortet der skal skiftes.

Hvilket skal jeg vælge, jeg vil bruge max 1500 kr. på det og det er til de nyeste spil på marked, der er noget der hedder shader 3.0 hvad er det til?

Hvad skal jeg vælge navn og pris samt hvorfor?
Avatar billede loppehund Nybegynder
12. januar 2007 - 11:57 #1
Kommer lidt an på sammenspillet med resten af dit hardware, så start med at remse op hvad din maskine indeholder
Avatar billede loppehund Nybegynder
12. januar 2007 - 12:03 #2
Shader model 3 er den seneste standard til Microsoft Direct X, som sørger for skyggevirkninger til PC og spille-konsoller. Teknikken gør, at udviklerne har friere hænder til at animere og gør, at grafikken bliver pænere og bringer computerbilleder/renderinger et skridt nærmere filmkvalitet.

Til AGP

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=184474

Til PCI Express

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=235097
Avatar billede lzs Nybegynder
13. marts 2007 - 17:48 #3
Har du fået købt noget??? du har ikke givet respons på loppehunds hjælp...